Hari Malang Saya T.T


Assalamualaikum.

Semalam masa saya turun kereta nak pergi beli topup, entah macamana handphone saya boleh tercicir pulak. Dah balik rumah baru perasan sebab cari handphone nak topup.  Cari-cari merata tapi tak jumpa.  Housemate saya si Zaty & Alie call banyak kali tapi off. Ingatkan bateri kong. Tapi tiba-tiba housemate saya, Zaty kata "Nana! Ni dapat call!" Saya dengan excitednya dok tercongok depan dia. Tapi lepas tu call lagi tapi tak dapat dah. Then Ernie kata, "Aku rasa orang amek tu. Takkan tiba-tiba je dapat call. Kalau bateri kong mesti tak dapat call langsung.""



Then sekarang saya macam orang dulu-dulu la tak pakai handphone. Baru je kemarin pergi Focus Point nak beli spek baru. Nampaknya hasrat saya terpaksa dibatalkan. So pada sapa-sapa yang nak contact saya, silalah ke FACEBOOK saya.

Takpe lah Nana. Sabar je. Nak cari duit sekarang macam la ada orang yang murah hati sangat nak bagi. Sabo je la nox...








KataSaya
Handphone tak sampai setahun dah mintak baru.



Comments

Popular posts from this blog

Butter Cake (Gluten-Free)

Apa yang Rasulullah makan masa zaman dulu ?

Demam campak dan pantang larangnya.