Segmen MEREKA KATA

*Join kembali segmen Abg Ben setelah sekian tak join. Kali ni Ben Ashaari buat segmen baru pulak berjudul 'Mereka Kata'*



Hai hello semua. Assalamualaikum. Selamat datang ke belog saya yang tak seberapa ni. Saya blogger baru la jugak. Saya mula menterjebakkan diri dalam dunia belog ni since November 2010. Huh berblogging macam best uuh sebab boleh tulis apa saja yang saya nak. Komen negatif daripada anonymous? Lantak lah. Just be cool. Diorang sebenarnya nak puji tapi malu. Hahaha... Ok stop. Kuat gelak na...

Well, serba sedikit tentang diri saya. Saya blogger baru. Eh berapa kali nak ulang tah.. Seperti yang tertera pada header saya, nama saya Syazana Aziz a.k.a Nur Syazana binti Abdul Aziz. Dan panggil saja Syazana. *sebenarnya diorang panggil Nana*. Ok, saya baru nak start semester baru *sedangkan semester baru dah start Isnin lalu. ponteng. jangan bagitahu sapa-sapa heh..* Dah semester 3 di UiTM kampus Kota Bharu dalam Ijazah Pengurusan Perniagaan (Kewangan). Hah sila bagi saya semangat untuk terus berjuang. Masih mood cuti. Awal-awal sem dah ponteng.


Saya berasal dari Segamat, Johor. Berumur.. Ala nak kena bagitahu ke? Well just tell them. Its just a number.. Ok ok 23. Daa I muda lagi okay, masih 22 tahun. Saya mek Klate jugak. Well, lahir je kat Kelantan. Tapi menetap kat Johor. Luckily nenek I kat Kelantan. UiTM dengan rumah nenek 5 minit jalan kaki je. Hehehe..

Ok no words to go. Kepada blogger-blogger baru, saya ucapkan selamat datang ke dunia belog ye. Update la selalu blog anda supaya orang tak jemu baca. Tapi kalau takde idea sangat takyah la nak wat entry merapu. Nanti bosan. Haih macam la blog ko best sangat Nana...

Thanks to all my followers. I really appreciate your time reading my blog.

That's all for today kids..

Bye bye !


Comments

Popular posts from this blog

Butter Cake (Gluten-Free)

Apa yang Rasulullah makan masa zaman dulu ?

Demam campak dan pantang larangnya.