SEGMEN : BLOGGER IKUT NEGERI



Assalamualaikum


Eh Eh lama sudah tak join segmen Abg Ben. Memang lame gile doh... Dan baru saat ini tergerak hati nak join kembali segmen beliau.








Latarbelakang :
Saya lahir kat KELANTAN. Tapi I was grown up in JOHOR. So saya ni half Kelantanies, half Johorian. Hehe.. Sekarang saya tinggal kat KELANTAN sebab study. Yeah.. Saya pernah duduk PAHANG kejap masa kecil-kecil dulu sebab my dad used to be a teacher there.






Profession :
As I mentioned above, I am a UiTM student. Kat Kota Bharu. Oh tiap-tiap minggu pergi KB Mall sebab kena main bowling. *Arghh bosan sudah asyik pegi KB Mall*






Blog favourite : 
Antara belog yang saya selalu baca ofkos la belog Abang Ben. Lagi belog yang saya baca macam :



Eh banyak lagi lah....



Blog yang tak suka nak masuk :
Hah ini memang ada. Dulu pernah try masuk. Scroll punya scroll, sampai nak termuntah saya. Belog itu cerita pasal semua yang ngeri. Euuwwww..... Nak tengok tak? Nak? Nak? Nak? Sila klik SINI.



Impian terhadap blog :
Oh saya tak mengharap trafik yang tinggi dan juga pembaca yang ramai. Sebabnya? Oh you can count on me on late of update. Bila cuti sem, sehari sampai 2 3 entry pun boleh. Dah duduk jadi student ni, nak update 1 entry pun punya lah malas. Saya cuma nak share pada semua apa yang saya lalui setiap hari saya kat sini, pahit dan manis. Cewah... Gempak la tu ayat kau. Hahaha... But it is ok, selagi ada folowers, saya akan berjuang dengan penulisan blog ni. Aja-aja fighting !! *berjuang jugak untuk subjek Financial & Market Institution T_T*














Comments

  1. banyak nye blog favorite..hehe.. biarla half pon xpe..hehe.. salam perkenalan

    ReplyDelete
  2. hehe mesti. tu blog wajib bace tu..

    ReplyDelete
  3. selamat berkenlan...:)
    prince blogger kl...
    jom jadi member nak?
    :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Butter Cake (Gluten-Free)

Apa yang Rasulullah makan masa zaman dulu ?

Demam campak dan pantang larangnya.