Stress is good actually? Is it...??


Assalamualaikum w.h.t,


Dengan berbesar hati saya nak bagitahu bahawa saya sedang berbaagia bersama stress. Oh indahnya. Yeah yeah yeah... Encik Rustam kata "I love when my students get stress. It is good for you, you know?" Oh untuk pertama kali saya mendengar ucapannya, agak terkesima. What the...? Tapi bila fikir-fikir balik, betul jugak. Kalau tak stress, tak dapat lah saya pujian "Very good Syazana"


Eh sebelum ni Encik Rustam telah memanggil saya "ROZANA". Heh dah macam lagu Amy Search pulak dah.. Then dengan selambanya saya kata"Dah sape pulak Rozana tu Cik?? Saya Syazana lah...." Lepas tu dia hanya tersengih-sengih saja. Ah takpe takpe, dimaafkan sebab dia dah puji saya dalam class. Ohoh hoh hoh


*Tetiba hujan pulak. Sejuk..*


Pada masa ini, aku lagi stress tau ngak.... Mana nak hafal karangan mandarin lagi. Kena prepare 4 karangan bertajuk
Basha *pasar*
Dujia *bercuti*
Hui xiang *balik kampung*
Kan dianshi *tengok tv*
Ok dah siap buat karangan itu dan submit pada lecturer suroh dia check tatabahasa. Huhu.. Jumaat ni kena pizen. Oh.... Then time nak pizen tu baru buat cabutan bertuah dapat pizen tajuk mana. Dem!


Then utuk subject Personl Development, kena cari 5 articles on 
Politik *I choose - Government to monitor progress of college* mcm tak berapa nak suitable je..
Sports & Entertainment *I choose - Chong Wei proves he can smash away Lin Dan*
Economy @ Business *I have - Japanese car prices in Malaysia not likely to rise*
Local Issue *got the *Nurin's dad losses suit against police chief*
International Issue *More countries shunning food from Japan*
Ni pun sama kena buat cabutan bertuah. Ngeeee...


Eh dah habis dah?


Belum lagi.

Rupanya saya masih ada assignment T___T Assignment untuk subject Financial Market & Institution. Oh lupa nak bagitahu. Test 2 hari tu dapat markah yang memberangsangkan. Alhamdulillah. Ok ok untuk subjek ni kena cari 3 artikel *artikel lagi* and comment about those article. Oh is it so hard? Just leave your comment. Haih... !!


Eh ada lagi satu.. Assignment Corporate Finance. Kena buat 3 past year as assignment. Tapi a few questions dah buat dalam class. Phewww!


Ni ada kerja sebenarnya ni. Sempat lagi kau dok belog belog bagai heh.. Lepas tu menyesal sebab buang masa pada hujung minggu. Apoda..


Nak sambung buat apa yang patut. Bye.











KataSaya
Nak pisang goreng..

Comments

Popular posts from this blog

Butter Cake (Gluten-Free)

Apa yang Rasulullah makan masa zaman dulu ?

Demam campak dan pantang larangnya.