Malam Anugerah Pelajar



Assalamualaikum w.h.t pembaca budiman.


Bila cakap pasal Malam Anugerah Pelajar mesti ape yang terlintas dalam fikiran uols-uols tu tentang Dean students kan. Oh yeah.. Saya pun fikir macam tu jugak. Lalala... Best tau dapat pergi Malam Anugerah Pelajar. 


Betapa bangganya dapat join majlis tu. Tapi tak semua orang berpeluang untuk join majlis tu sebabnya majlis tu untuk Dean student je. Yang kurang Dean tu nak pergi pun boleh jugak, tapi macam segan je ka. Hoh hoh hoh..


Oh malam ni haousemates saya pergi majlis Malam Anugerah Pelajar tu. Kat New Pasific Hotel Kota Bharu. Yelah KB lah, mana lagi. Tapi saya tak pergi sebab tak Dean pun T___T. Takpe-takpe masih boleh berusaha Syazana! *dengan muka penuh semangat*.




Bila cakap pasal dinner, yang gadis-gadis mesti lah nak nampak meletop kan. Macam housemates saya jugak. Diorang ni memang takde nye nak make up sana sini. Mungkin diorang rasa macam pinggan melekat kat muka kot bila make up. Ahakk *mari gelak kiput bersama saya* TAPI malam ni budak dua orang ni telah dikerjakan oleh Izzatie, selaku mak andam 1 dan saya selaku mak andam 2. *mak andam tidak langsung diiktiraf* Izzatie jadi mak andam Ernie, saya jadi tukang solek Alie. Hehe..




 Ernie

Alie


Takde lah meletop pun weols kerjakan diorang sebab I tahu yang basic je. Tak la macam pengantin. Comel ayu menawan budak dua orang ni bila kena touch up mukanya..




Tapi yang ni siriyes meletop. 



Alie *make up by Najihah*


Najihah ni cousin Alie. Dia jadi juru solek pengantin. Mak dia a.k.a makcik Ali pulak buat bisnes pelamin & solekan tapi area Kelantan saja lah. Mahukah? Sila hubungi saya. Hehe memandai je..
*mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi*
















KataSaya
En Burger tak bagi jadi mak andam

Comments

  1. aku da pnh mimpi kau post psl ni. cume x ingt je. bile baca baru aku sedar aku da pnh mimpi da weh. huhu.

    ReplyDelete
  2. siap mimpi-mimpi bagai... hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahahaa. tu la psl. lama da la tapi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Butter Cake (Gluten-Free)

Apa yang Rasulullah makan masa zaman dulu ?

Demam campak dan pantang larangnya.