Muke kena ceria walaupun sengsara oke !


Assalamualaikum rakan-rakan taulan sekalian,


Oh currently sedang saya menaip, saya masih lagi membelek-belek wajah saya yang control ayu walaupun di rumah. Oh what the... Dan juga sedang tengok berita TV3 sekarang pasal "Anuar melenting ditanya video seks". Sangat hangat ye cerita ini.


Walaupun saya tak minat langsung pasal politik dan saya tak minat langsung nak sokong sana sini, timbul satu persoalan dalam kepala saya, kenapa orang beria-ia nak jatuhkan Datuk Anuar? Pasal video seks tu, jam tangan Omega lah bagai. Mementang lah dia pernah buat salah satu ketika dulu kan, orang pakat-pakat nak jatuhkan dia. Kesian pulak.. Kan? Kan? Tak ke? Ikut uols lah..


Heh uols nak tahu tak, saya sekarang sedang menderita dek kerana jejemput hari tu. Punyalah syok dok goreng jejemput pagi kelmarin. Tetiba jejemput tu 'Popp!!' Meletup tau. Minyak terpercik ke muka I, nyah!! Aawww! Sakit tau. Masa tu rasa macam dah tak nak keluar rumah sampai sem depan. Eh over tau you..


Eh seriously sakit tau. Cacat dahi mak.. Dah la kebetulan hari Sabtu hari tu ada 'Vote to Talk'.  Demmit. Dan lebih malang, 'Vote to Talk' tu saya dapat tajuk political issue. Dan terima kasih lah kepada tangan saya sendiri sebab cabut undi dan ambil kertas yang tertulis 'Political Issue'. Thanks a lot *mata ke atas tangan ke dada*


Muka harus lah ceria
*sila fokus kepada dahi yang cedera*





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Butter Cake (Gluten-Free)

Apa yang Rasulullah makan masa zaman dulu ?

Demam campak dan pantang larangnya.