30 random things about me


  • Saya merupakan anak sulung daripada 4 orang perempuan-perempuan.
  • Saya study kat UiTM. Oh UiTM DiHatiku....
  • Saya geli gile doh dengan cicak.
  • Gile kalau tengok bakery. So kalau tak nak buang masa, jangan bawa saya singgah bakery ok!
  • Saya study course Business Finance. *walaupun sebenarnya saya nak Human Resourse T.T*
  • Saya selalu rasa kurang yakin bila berhadapan dengan orang yang lebih cerdas dan sangat berwawasan T__T
  • Saya benci asap rokok. Dan sewaktu dengannya. Sangat benci.
  • Saya suka tidur.
  • Saya tak suka bila orang yang tak kenal saya tiba-tiba dok kepoh sangat pasal saya. Nak mintak lempang heh? Over betol.
  • Sila letak barang saya yang telah digunakan ke tempat asal or else I will be HULK.
  • Saya tak suka main bola jaring dan futsal. Pape je.. Lalala~
  • Jangan text saya dengan perkataan 'Salam' semata-mata. Tidak akan dilayan sama sekali.
  • Pernah menjadi warga KLMU a.k.a Cosmopoint selama 3 tahun; Diploma in E-Secretaryship.

  • Saya suka kanak-kanak. *Lepas ni jangan la pulak suruh aku jadi babysitter anak korang*
  • Tak pernah makan petai. Yukkss!!
  • Saya suka makan. Heaven doh makan nih. Nanti kalau dah sakit tak dapat makan macam-macam. Baik uols makan je apa uols nak.
  • Mata sepet.
  • Saya suka kacau orang. Siyes best kacau orang.
  • Siyes jugak saya susah nak jadi siyes.
  • Tak suka bila orang suruh saya buat benda yang saya tak suka. Eh tak reti bahasa agaknya manusia tu.
  • Saya suka alphabet S. Sebab nama saya mula huruf S (walaupun sebenarnya N) *sebab nama En Burger pun S jugak. lalala*
  • Sangat tak suka ubat. Kalau ubat tu rasa macam cokolat Daim nak gak. Hari-hari aku makan ubat.
  • Saya tak suka masuk campur hal-hal orang. Pun tak suka orang dok sibuk-sibuk jaga tepi kain orang lain.
  • Saya suka kasut. Yeah...! Saya ada kasut sebelah lain sebelah lain. Selipar pun ada. Hehe


  • Yang ni saya cukup tak suka. Please dong... Kalau makan tu, jangan la bunyik-bunyik. Makan senyap-senyap sudah la.. Lepas tu sendawa tak ingat dunia. Tolong lah..
  • Tak suka betul time tengah ekonomi merosot, kena bayar itu ini. Topup, broadband, rumah sewa bla..bla..bla...
  • Percaya atau tidak, saya pernah masuk pertandingan buka pasang senjata M16 masa form 5. Lalala~
  • Kulit sensitif sangat pada cahaya matahari. Kejap je belang sana sini.
  • Masa sekolah dulu pegang jawatan Koperal dalam Kadet Polis.
  • Sedang memperbaiki diri untuk menjadi anak yang solehah, hamba yang bertaqwa.


Ok bye.

Comments

Popular posts from this blog

Butter Cake (Gluten-Free)

Apa yang Rasulullah makan masa zaman dulu ?

Demam campak dan pantang larangnya.